ROZHOVOR S KRISTÝNOU Z SP

Každý z nás má své záliby a koníčky. Dnes jsme pro Vás připravily rozhovor s Kristý, která se po škole věnuje výuce malých mažoretek. Zajímá Vás více? Čtěte s námi!


Jak dlouho se věnuješ mažoretkám?

Mažoretkám se věnuji celkově už 13 let.


Jakých soutěží jsi se účastnila?

Účastnila jsem se spousty soutěží, které bych nyní už nespočítala. Jednalo se o postupové i nepostupové soutěže různě po ČR. Závodila jsem několik let ve velké formaci, v posledních přibližně 5 letech i v sólo či duo kategoriích.


Jak dlouho vedeš kroužek pro malé mažoretky?

Kroužek vedu společně s druhou trenérkou od tohoto školního roku. V předešlých letech jsem ale tvořila choreografie i pro slečny z bývalého týmu, za který jsem soutěžila ve velké formaci.


Máš nějaký zážitek, který Ti utkvěl v hlavě?

Každá soutěž v tomto sportu je zážitkem, ale asi tím největším pro mě byla jedna z prvních soutěží v sóle, která se konala v Moravské Třebové. Během vystoupení jsem měla úplné „okno“ a choreografie mi úplně vypadla a skoro celé mé vystoupení bylo improvizace, o to větší překvapení nastalo při vyhlášení, kdy jsem i s mým výpadkem soutěž vyhrála.


Máš nějaké tipy, jak stíhat školu a zároveň záliby a práci?

Žádné speciální tipy nemám, ale myslím, že pokud člověka baví to, co dělá, tak se časově vše dá krásně zvládnout. V této době už aktivní soutěžící nejsem, a proto se můžu naplno věnovat našim malým mažoretkám.





Komentáře