LYŽOVÁNÍ S MARUŠKOU

 Dne 25. ledna 2022 jsme vyrazily v rámci předmětu Metodika pohybových činností lyžovat na Šacberk. Na úvod jsme měly možnost sledovat rozcvičku malých lyžařů z MŠ. Terezka, jedna ze studentek a zároveň instruktorka lyžování, nám představila aktivity a výukové metody lyžařské školičky. Během toho, co šikovnější z nás už sjížděly svah s větrem o závod, Terezka se trpělivě věnovala mně - lyžováním nepolíbené. Přestože jsme začínaly základy, vedle předškoláčků jsem se cítila nemotorná a naprosto ztracená. Když po několika minutách a pádech řekla, že už můžeme vyrazit ,,nahoru", zmocnil se mě strach, ale zároveň se mi zvýšila hladina adrenalinu v krvi. Na samotném vrcholu jsem měla tendenci si lyže sundat a sjet to po zadku. Terezka to se mnou však nevzdala, dodávala mi odvahy, pomáhala mi se zvedat ze země. Lyžování a radost z toho, že vůbec dokážu chvíli na lyžích stát, mě tak pohltilo, že jsem si ani neuvědomila po kolikáté jsem už svah sjela. Zastavil mě až turniket, který mě nechtěl pustit dál z důvodu vyčerpání předplacených bodů.






Komentáře