ROZHOVOR S ABSOLVENTKOU PŘEDŠKOLNÍ A MIMOŠKOLNÍ PEDAGOGIKY TEREZOU PAVLÍKOVOU

 TEREZA PAVLÍKOVÁ

1. Jak dlouho vám trvalo uplatnit se na trhu práce po studiu na SVOŠS?

            Než jsem ukončila studium na SVOŠS, tak jsem práci v oboru měla zajištěnou.

       2. Byli vám přínosné praxe z této školy?

            Ano, praxe jsou velmi přínosné. Díky praxím při studiu jsem získala nové zkušenosti, které uplatňuji v současném zaměstnání.

       3. Vydali jste se cestou předškolní nebo mimoškolní pedagogiky a proč?

            Vydala jsem se cestou předškolní a mimoškolní pedagogiky. Jelikož pracuji v menší škole, tak jsem dopoledne v mateřské školce a odpoledne ve školní družině. Také mám dvakrát v měsíci pro děti výtvarný kroužek.

       4. Jak dlouho už na této škole nestudujete?

            Studium na SVOŠS jsem úspěšně ukončila v červnu roku 2021.

       5. Který předmět pro vás byl oříškem při studiu? 

            Velkým oříškem byl předmět: KLAVÍR.

       6. Doporučili byste školu vašim známým a proč?

            Určitě bych SVOŠS doporučila, jelikož předá svým studentům nové znalosti a zkušenosti, které určitě využijí ve svém budoucím zaměstnání. Také bych vyzdvihla velmi vstřícný přístup ke studentům.


Komentáře