ROZHOVOR S ABSOLVENTKOU OBORU PŘEDŠKOLNÍ A MIMOŠKOLNÍ PEDAGOGIKY TEREZOU DVOŘÁKOVOU

 TEREZA DVOŘÁKOVÁ

1. Jak dlouho vám trvalo uplatnit se na trhu práce po studiu na SVOŠS?

    Hned po studiu jsem se uplatnila na trhu práce.

2. Byli vám přínosné praxe z této školy?

    Praxe byla určitě velkým přínosem a to ze všech stran.

3. Vydali jste se cestou předškolní nebo mimoškolní pedagogiky a proč?

    Vydala jsem se cestou předškolní pedagogiky, protože mě to více táhlo k dětem do Mateřské školy. S dětmi člověk může pracovat celý den. :-)

4. Jak dlouho už na této škole nestudujete?

    Na škole nejsem skoro půl roku, v červnu jsem úspěšně udělala Absolutorium. 

5. Který předmět pro vás byl oříškem při studiu?

    Největším oříškem pro mne byl ... KLAVÍR!

6. Doporučili byste školu vašim známým a proč?

    Ano, doporučila! Již několik studentek, na mé doporučení, nastoupilo. Škola má super krok ke vzdělání a k získání praxe, k získání zkušeností a dovedností.


Komentáře